lauantai 31. tammikuuta 2015

Valoa ja väriä




Meillä on Viltsun kanssa vaihto; Valoa ja väriä.Tässä minun korttini..niin,no..mitähän näille annoin nimeksi.

Sovimme että tehdään omaan tahtiin miten itse ennätämme ja jaksamme.

Viltsulta on jo postia tulossa ,odotan innolle.
Kiitos vaihdosta.

Ajattelin antaa näillä väriä näihin harmaisiin päiviin.
Taas tyylini Mixed mediaa.

Sitä olen nyt lätrännyt koko kuluvan vuoden.Vaan nyt on tulossa hieman hillitympää..työn alla vielä. Hyvää viikonloppua .

7 kommenttia:

  1. Hienoja! Minäkin haluaisin näitä alkaa tekemään ja vaihtelemaan. Mistä teet tai hankit pohjan??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yleensä leikkaan itse pohjat pahvista,käy kierrätys pahvi-erilaiset pakkaukset.Tukevaa kuitenkin.Pohjia voi myös ostaa askartelu ja nettikaupoista.Olen ostanutkin väliää.Esim..Sinelli..Kokohan on( 8,9+6,4)Kivaahan tämä on.Siitä vain..ilmotteli niin olen jonossa ekana vaihtoon.

      Poista
  2. No on kyllä taas upeita, erilaisia kortteja. Eihän kenenkään pitäisi ostaa kaupan kortteja, kun askartelijat tekevät noin upeita. Minä tykästyin erityisesti tuohoh "keventynein mieli" korttiin :D

    VastaaPoista
  3. Olen onnekas, kun nämä ihanuudet ovat minulla! Ihastelen niitä tässä samalla. :)

    VastaaPoista

KIITOS kommentti ilahduttaa aina